RioBoty.cz - záruka kvality, garance spokojenosti

Způsoby dopravy a platby

 

Doprava prostřednictvím Zasilkovna.cz


Jak změřit správnou velikost bot

 


PLATBA A DOPRAVA

Objednané zboží zasíláme pomocí služeb České Pošty nebo Zasilkovna.cz.

Buď na dobírku nebo po předchozí platbě na účet 7771111114/2010 Fio Banka.

Pro zákazníky ze Slovenska je připraven účet 5551111113/8330 Fio Banka.

 

Balík na poštu a do ruky

Balík do ruky (doručení 1 až 2 dny od odeslání) 70,00 Kč - více info na stránkách ČP.

Balík na poštu (doručení 1 až 2 dny od odeslání) 75,00 Kč - více info na stránkách ČP.

Doprava po Frýdku-Místku včetně dobírky za 10,00 Kč (pouze PSČ 738 01)

Dobírka (platba při převzetí balíku) 36,00 Kč - více info na stránkách ČP.

Převod na účet ZDARMA! Č.účtu: 7771111114/2010 Fio Banka.

Při nákupu zboží nad 999 Kč poštovné ZDARMA. (pokud není využita jiná sleva)

Pokud budete některou či veškerou obuv vracet a vaše objednávka již nebude přesahovat hodnotu 999 Kč (bez poštovného), poštovné vám bude odečteno zpětně z dobropisu. (dle běžných cen dopravy v našem eshopu)

 

Doprava na pobočku zásilkovny (více jak 200 míst v ČR) 60,00 Kč

Seznam poboček nebo-li Z-pointů najdete ZDE .

Dobírka (platba při převzetí balíku) 15,00 Kč

Převod na účet ZDARMA! Č.účtu: 7771111114/2010 Fio Banka.

 

Doprava na Slovensko UPS včetně dobírky za 160,00 Kč

 

Další informace:

Vyhledání zásilky:

Česká Pošta

ikona sledování zásilky

Zákaznický servis +420 800 177 889.

Zásilkovna

sledovaní zasilkovna

Zákaznický servis +420 216 216 516.

Ups


Zákaznický servis  +420 841 111 144.

 

Co je Balík do ruky?

informace České pošty:

  • Ve všední dny doručujeme mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin.
  • Před doručením balíku vám zašleme SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení. Abychom vás mohli elektronicky informovat, je nutné, aby odesílatel balíku uvedl vaše správné kontaktní údaje.
  • Pokud vás nezastihneme na uvedené adrese a pokus o doručení není úspěšný, balík uložíme na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.

Chcete balík doručit odpoledne?

  • Pokud jste obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o Změnu termínu nebo způsobu doručení.
  • Nejdříve si ověřte, zda ve vaší lokalitě službu Odpolední doručování nabízíme. Pokud ano, požádejte o odpolední doručování prostřednictvím internetového formuláře.
  • Doručovatel vás před doručováním bude telefonicky kontaktovat pro upřesnění času příjezdu.
  • Prostřednictvím našeho nového interaktivního webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků.

 

Co je Balík na poštu?

Informace České pošty:

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout.
  • Pokud si adresát z nějakého důvodu nemůže nebo nechce Balík Na poštu vyzvednout, může zažádat o jeho doručení až domů.

 

Česká Pošta - v pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice.

V případě nepřítomnosti má být adresátovi balíku zanecháno „Oznámení o uložení zásilky“, adresát je rovněž informován sms zprávou nebo i emailem o tom, že balík se nepodařilo doručit následně si můžete zásilku vyzvednout do 7 dnů na přepážkách České pošty. Nebo se můžete s poštou dohodnout na opětovném doručení v jiném termínu, který vám bude lépe vyhovovat.


Upozornění – ne vždy toto oznámení poštovní doručovatel vyplní a zanechá v místě vašeho bydliště. 

O expedici zboží Vás budeme informovat na váš e-mail. Pokud zboží není skladem, budeme vás
telefonicky nebo emailem kontaktovat a navrhneme jiný termín plnění, popřípadě jiné řešení.
Daňový doklad standardně zasíláme v emailu společně se zprávou, že vaše objednávka je vyřízena a předána přepravci.

 

Benet Promotion s.r.o.

 

YjAwZmMy